Pokud byste si rádi zapůjčili něco z nabídky, tady se dozvíte jak postupovat!

Sepište si seznam věcí, které byste si chtěli zapůjčit. Pošlete mi požadovaný termín, seznam a kontakt na vás. Odešlete poptávku zapůjčení na e-mail: svatbyodmichaely@gmail.com
Ověřím dostupnost všech položek na vašem seznamu v požadovaném termínu. Připravím vám finální kalkulaci a ověřím dostupnost všech poptávaných věcí.
Když se rozhodnete si u nás věci zapůjčit, poprosíme vás o zaplacení rezervační zálohy na daný termín.

Rezervační poplatek půjčovny: 1 000 Kč

včetně rezervační smlouvy, kterou vám obratem pošlu. Veškeré informace k uhrazení rezervačního poplatku dostanete ve smlouvě o zapůjčení. Rezervační poplatek Vám bude odečten při konečném finálním vyúčtování platby přibližně týden před termínem. Minimální odběr půjčovny je však stanoven na částku 1 900 Kč.

V této fázi je vám vše závazně rezervováno. 

Přibližně týden před svatbou se domluvíme, kdy přesně, v kolik a kam vám vše zavezeme. Cena dopravy se stanovuje individuálně vzhledem k místu, kde se vaše svatba koná.

Standardní doba zapůjčení je většinou 3-4 dny, pokud se nedomluvíme jinak (například čt, pá-ne). Ve vaší poptávce tedy prosím poptávejte datum zápůjčky, kdy si přejete vše zavézt (například svatba se koná v sobotu, avšak vše si připravujeme o den dříve v pátek, tudíž uvést ten den v pátek).
Vše vám osobně předáme a vysvětlíme, jak vše funguje, popřípadě jak se montuje nebo navléká. Pro vše si pak zase přijedem den nebo dva dny po svatbě, podle toho, jak se domluvíme.

Bližší informace samozřejmě řeknu každému z vás vzhledem k vašemu plánu a představám, protože každá svatba a konkrétní poptávka je specifická a jiná. Pro jakékoliv dotazy a další informace jsem vám k dispozici na e-mailu: svatbyodmichaelygmail.com, kde vám ráda povím další informace.